Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku
Přihlášení  |  Registrace
Má objednávka
Pneumatiky za rozumné ceny.
Pneumatiky
Disky & Komplety
Obsah košíku:
- prázdný -
PneumatikySava Sava Eskimo S3+ | 155 / 65 R 14 75 T zimní
Sava Eskimo S3+

Sava Eskimo S3+ 155/65 R 14 75 T zimní

Valivý odpor: F     Přilnavost na mokru: C     Vnější hlučnost: 67db     Co to znamená?
NEDOSTUPNÉ
momentálně bez termínu
882,- Kč
PopisFoto (3)
Hodnocení:
1-
Chování na suchu
Chování na mokru
Chování na sněhu
Chování na ledě
Pohodlí při jízdě
Hlučnost
Vzhled
Výdrž
35.000 - 40.000 [km]
Popis pneumatiky Sava Eskimo S3+
Nová zimní pneumatika Sava Eskimo S3+ pro osobní automobily zajistí spolehlivé řízení i za náročných zimních podmínek. Moderní technologie využívající vysoký obsah siliky a optimalizovanou směs polymerů zajišťuje nižší tuhost při nižších teplotách, což zaručuje vynikající jízdní vlastnosti na mokrém a zasněženém povrchu.

Pneumatiky Sava patří pod koncern Goodyear - Dunlop.

Odkazy
Foto Sava Eskimo S3+
Diskuse Sava Eskimo S3+
Frenky
195/65 R 15 91 T
27.11.2013
Sava Eskymo S3+ 195 65 R15 91T
Já na nich mam odjeto dvě sezony třetí zčíná.Mám je obuty na Fordu Mondeo kombi a mužu říct pro mne super.bydlím Jeseníkách a co mám Savy tak jsem zatím nemusel použít řetězy a že u nás jsou podmínky někdy šílené.Na druhé auto až sjedu stávající dám Savy u mne plná spokojenost.
vekinar 195 65 R15
195/65 R 15 91 T
03.11.2013
Tak já je nazul dnes na Peugeot 307 sw HDi a nemůžu říct půl slova co se týče hlučnosti ......auto je dokonce tišší než na letních měkých a sjetých Semperit 205 50 R17......
Hombre
205/55 R 16 91 T
17.10.2013
Oprava:
zachováním velikosti drážek v prospěch plochy, / velikost drážek zůstává , plocha se šíří zvětšuje/
Hombre
205/55 R 16 91 T
17.10.2013
Vše jsem pročítal, problém v názorech na vlastnosti je i šíří pneumatiky. Jeden co napsal poznatky má "155" druhý "195" a v to má Koval a co se týče motoryzace Pitrs pravdu.
Vše závisí na rozměru pneumatiky, jestli má guma stejný vzorek na 185 nebo 225, tak ty rozdílný vlastnosti musí být sakra znát. Proto je dělán určitý dezén pro zůžený počet rozměrů, pro větší rozměr se ani nevyrábí, nebo se stává, že ano, ale sníží rychlostní index na "T". Budeli zachován poměr plocha a drážky , tak u menších rozměrů je guma vyrovnanější. S rostoucím rozměrem se vlastnosti mění, guma má problém na suché, namrzlé a mokré cestě, lépe se chová na zasněženém povrchu a více hučí. Porušením poměru - zachováním velikosti drážek na úkor plochy, guma lépe drží na namrzlé, suché a mokré cestě, méně hučí, ale ztrácí ve sněhu, což ji předurčuje na dálniční a městský provoz. Toto jsou kritéria, který si musí každý řidič zvolit dle jízdy a povrchu sám. Hlavně bych do volby zimní gumy nezatahoval vlastnost - hlučnost a opotřebení. Tyto vlastnosti žádný zasněžený kopec nevyjely. Hodně hezkých zasněžených km na Sávách přeje Hombre
Koval
195/65 R 15 91 T
12.10.2013
Jak tady už někdo psal, nejdůležitějším prvkem je řidič, předtím jsem měl jen polaris 2 a byly hlučné na asfaltu, ale taky jsem s nima v zimě neměl problém. Pouze se podivuji, že tyhle savy jsem 3 roky zápty v testech vídal v horní polovině tabulky (proto jsem je taky kupoval) a nyní je nalézám ve spodní polovině tabulky a polarisy 3 jsou uprostřed, asi fakt bude rozdíl i v tom rozměru.
runner
185/60 R 15 84 T
12.09.2013
kazda guma ma jine vlastnosti v ruznych rozmerech. takze mozna proto se zdejsi nazory neshoduji. je treba se v testech zamerit na rozmer, ktery potrebujete, protoze stejna guma v jinem rozmeru muze byt mnohem horsi.
Pitrs 44 205/60/15
185/65 R 15 88 T
30.08.2013
Souhlasím s Hombre a s Láďou. Tomas nenapsal, jestli oni dva neměli náhodou naftu a on benzín. I to hraje myslím dost roli. Diesel je na rozjezd klidnější a jede i naložený do kopců hravě na 2-3 ku.Ona síla kroutícího momentu je v kopci paráda. Beznín dostává sílu v otáčkách, vy přidáváte, podřadíte a kloužete - může i dobrému řidiči více klouzat a zastavit. Nebo se taky nerozjet vůbec. I mi se to stávalo s benzínem, než jsem se naučil kouzlu spojka-plyn. Před 8 lety jsem díky Savám přestal používat řetězy. Máme chatu v Beskdech. Na tehdy V40 D a teď A.Romeo GT 1.9JTDm /viz autorecenze.cz pitrs .. / jsou zatím pro mne to nejpříjemnější, co jsem vyzkoušel. Jak říká Hombre, potřebuji se vyhrabat, dobře zastavit na sněhu. Já za sebe dodávám i udržet na cestě. A neřeším jestli hučí nebo mečí. Garantuji vám, že tohle píše osoba z řady divokých blbců, a podobných, co jezdí v zimě jako já - potkám asi tak 2 až 3 za zimu, co to mají na sněhu rádi.
130 km/h..(.víc nepřiznám jezdím v Ostravě po i neupravené výpadovce na sněhu bez nějakých potíží do práce. Tak mi neříkejte, že jsou na houby. Mám ovšem taky svoje mínění, že třeba onen benzín, diesel, váha, rozvor a rozchod vozu hraje svoji roli - např. na Lagunu II 2.0, kterou jsme měli - v zimě za trest!...
Osobně obouvám 205/60/15. Lépe táhnou, brzdí a je lepší styk s vozovkou. Pokud si obujete na auto o váze 1.5 tuny galuskový rozměr 185/65/15 jako to "skvěle" doporučili mému otci na AR 159 JTD......budete s obavami jezdit 60 km/h a modlit se jako já, když jsem do toho z mého auta přesednul.
hoff
155/70 R 13 75 Q
11.04.2013
na vodě, břečce, mokru nej guma co jsem měl( mimo michelin) tichá a spotřeba stejná. Najeto 15t km a na hnané nápravě ubylo necelé 3mm. Za mě 1*
Martin
185/60 R 15 XL 88 T
04.03.2013
Mám obuto 3 sezonu. Na auto,kterým jezdím do práce a občas zajedu na hory se za tuto cenu a vlastnostmi hodí víc než dost. Jsem zcela spokojen.
Martin
155/70 R 13 75 Q
03.11.2012
Musim taky mirka opravit.Na gumach Sava Eskimo S3+ jezdíme ve Finsku kde jsou povolene gumy s hrotama.Musím napsat že naprostá spokojenost v 10cm sněhu i na břečce.Kdo zná Finsko tak ví že tady se nesolí,ale jen se zhrabne zhruba sníh z cesty(ne uplně na asfalr aby ho nesedřeli) a takto tu jezdí za mě 1+
Karel
185/70 R 14 88 T
19.10.2012
Ve všech případech jsou super, pouze nemají rády sucho za teplot nad 8 st., mají směs, která za vyšších teplot šíleně změkne a pak je to jak na žvejkačce, dojíždět přes léto je sebevražda. Pokud ale při suchém počasí mrzne, jsou v poho.
Stel
185/60 R 14 82 T
11.10.2012
Teda jak tak projíždím diskuze k jednotlivým pneu, tak Mirek snad ve všech nadává na gumy ke kterým diskuze je a všude chválí UG7+. Asi má opravdu hodně aut, nebo mění gumy aspoň 3x za sezonu.
Jonáš
175/80 R 14 88 T
08.10.2012
Savy jsem měl na Leonu od přechozího majitele a v zimě moc potěšily. Bohužel pro moje auto jsou jen 175/80/R14, takže je tohle výběr bez jiných možností..Cena je druhá věc, co mě potěšila..
Luboš
185/70 R 14 88 T
03.10.2012
Oproti S3 má plusko jen víc siliky. Ale jinak jsou super sucho, mokro, sníh, i hluboký, i led. Ovšem pozor, nemají rády teplo, jakmile teplota vystoupí nad 10st., stanou se z nich docela žvejky, takže před zimou obouvat později a zouvat raději dříve.
Jeffi
205/55 R 16 91 T
27.08.2012
Jezdil jsem S3 nějaký čas na předku, protože zadní Barumky měly 50% vzorku, škoda je vyhodit... a rozdíl 200%. Barumky jsou proti S3 na sníh totální šunky. Jak zde bylo psáno, pokud jezdíte hory, často ve sněhu a břečce jsou to pneu pro vás. To co vyjedou je neskutečné. Na suchu průměr, vzhled 0, to hlavní však plní asi nejlépe ze všech zimních pneu bez rozdílu.
Dawid
195/60 R 15 88 T
06.08.2012
Já na tuto zimu kupuju S3+, do letoška jsem měl 3 sezóny S3 a jak píše Dejwis, v zimě jsem nemusel řešit žádný problém. Bydlím na horách a často jezdím ve 30 cm sněhu a svým Renaultem Scénic "projíždím stopu". S Barumkama jsem denně nasazoval řetězy a s S3 za celou zimu jen 2x a to díky své blbosti, protože jsem zajel, kam jsem neměl...
Emil
185/65 R 15 88 T
23.07.2012
Když porovnám Eskimo S3 a Barum Polaris, jsou o třídu lepší S3. Silničáři u nás dlouho spí a proto není výjimkou cesta do práce v 20 cm sněhu, na přemrzlém a uježděném sněhu taky velice dobré, vyjely i kopec, který jsem měl problém vyjít pěšky.
V této cenové kategorii myslím jedny z nejlepších. Určitě si je pořídím znovu a doporučuji.
Mirek 185/65 R14 86T
185/65 R 14 86 T
12.05.2012
Savy jetý jednu sezonu a mohu jen doporučit. Perfektně sedí ve sněhu, na ledě i břečce. Upluhovaná ledovatá silnice do velmi prudkého kopce (Jizerské hory - Lučany, Smržovka - Kořenov) - gumy drželi jak přibitý a táhli do kopce jak vzteklý plně zatížený vůz Peugeot 206SW 2l HDi. Prostě super v poměru kvalita/cena.
Stenley
185/65 R 15 88 T
13.04.2012
Tam kde značkové gumy končí a nasazují řetězy,tam já na Savách frčím dál. Jsou to velmi dobré gumy
Laďa
185/65 R 14 86 H
20.10.2011
Dle mého názoru je naprosto zbytečné se tady obouvat do té, či oné značky zimních pneu, případně na ně nějakým způsobem házet špínu. Měl jsem tu možnost řídit víc aut na různých zimních pneumatikách, všetně zde zmiňované značky SAVA, GY UG 7+ mám na svém autě. Na SAVĚ jsem vyjel to samé co na UG 7+, rozjezdy taky bez problémů, co se týká vedení v zatáčkách, tak UG 7+ byly jistější, ale SAVU bych nezatracoval, taky si nevedla nejhůř. A pro uživatele jako je Mirek, Tomas, apod. bych vzkázal, že problém bych nehledal v pneu, spíš bych se zaměřil na mezičlánek mezi volantem a sedadlem řidiče. To si každej musí sáhnout do svědomí sám, jestli sem píše nějaký věci, co se pouze doslechl, nebo píše objetkivní názor podložený vlastními zkušenostmi.
Zobrazit vše
Pracovní dny (Po-Pá): 7:30 - 18:00 hod
+420 910 112 483
O2:
+420 725 770 511
T-Mobile:
+420 734 820 573
Vodafone:
+420 777 811 797
Obecné dotazy, zjišťování dostupnosti:
Obecné dotazy, zjišťování dostupnosti
Dotazy týkající se objednávek:
Dotazy týkající se objednávek
Reklamace:
Reklamace
Stornování objednávek:
Stornování objednávek

výměna odkazů, výměna odkazů 2