Rastignac 2-
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
cca 2500 [km] |
Na automobilu: |
Saab 9-3 |
Rozměr: |
205/50R16 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
Toyo |
Po této pneumatice si koupím: |
nevím |
Komentář: |
Jsou vyrobené v Thajsku. Výdrž nějak zatím nemohu soudit, ale zatím to vypadá dobře.. Byť je řízení mého auta jakési odtažité, přijde mi, že se díky nim značně zlepšilo. Mají ochranu ráfku. Jsem spokojen |
| Mendoza 1
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
2000 [km] |
Na automobilu: |
Alfa Romeo 156 SW 2,4jtd 110kw |
Rozměr: |
205/60R15 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
Firestone SZ 80 |
Po této pneumatice si koupím: |
Bridgestone,Pirelli! |
Komentář: |
Naprosto skvělé pneumatiky na suchu i v dešti.Na lepších jsem nejel.Novinka 2012.Výborný výkon i cena.Kam zahneš tam jedou.Doporučuji Všem Alfistům.Snad bude více k sehnání v rozměrech 205/55 R15-16 W |
|
G 1
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
2000 [km] |
Na automobilu: |
Fiat Bravo 1.6 |
Rozměr: |
205/45R15 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
Bridgestone Turanza ER300 |
Po této pneumatice si koupím: |
opět nějakou prémiovou pneumatiku |
Komentář: |
Dlouho jsem přemýšlel jakou prémiovou pneumatiku koupit a prošel jsem řadu testů a hodnocení uživatelů. Můj problém je hlavně v rozměru 205/45/16 ve kterém se moc pneumatik nedělá. Dunlop SP sport maxx RT jsem musel vyloučit kvůli jejich výdrži, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 jsem zas vyloučil kvůli svým měkkým bočnicím (i když je to velmi kvalitní a pohodlná pneumatika) a Continental ContiSportContact 5 se v mém rozměru ani nedělá. Dost jsem si o pneumatikách pročetl a jelikož potřebuji pneumatiku, která bude fungovat za každého počasí tak i na toto jsem kladl trochu důraz. Nakonec po dobrých zkušenostech s řadou Turanza a Potenza, kterou jsem jezdil jsem se rozhodl pro RE 002. Tato pneumatika je přibližně o 1kg těžší než ostatní pneumatiky ve stejném rozměru, což by někomu mohl třeba vadit, ale zase má díky tomu opravdu hodně tvrdé bočnice a to doslova. Tím pádem není tak komfortní a na určitých příčným nerovnostech je to znát. Je to opravdu tvrdá pneumatika při tomto nízkém profilu. V rychlých průjezdech zatáček je opravdu dobrá, dobře drží stopu a oproti ER 300 se s autem dá jet rychleji a stále bezpečně. Za deště mi pneumatika přijde dobrá. Je ale pravda, že za deště se snažím jet hlavně bezpečně, abych dojel kam potřebuji a pneumatiku jsem ani netestoval, na nějaké volné ploše, kde bych mohl zjistit její limity. |
| Karel 1-
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
1800 [km] |
Na automobilu: |
fabia kombi I 47kw |
Rozměr: |
195/50R15 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
turanza er300 |
Po této pneumatice si koupím: |
bridgestone |
Komentář: |
Pneumatika se lepí k asfaltu, jízda jako na kolejích, přesně plní pokyny volantu. Perfektní pocit ze sportovní jízdy. Výdrž nemohu hodnotit. Zvýšená spotřeba oproti předchozí letní pneu (turanza) o 0,5 až 1l na 100 km , ubírá cca 5kw z výkonu což je u slabého auta dost znát a je to škoda.. |
|
Lubos1692788 2
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
8000 [km] |
Na automobilu: |
Škoda Octavia II 1,6 |
Rozměr: |
205/55R16 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
Dunlop SP sport |
Po této pneumatice si koupím: |
uvidíme :) |
Komentář: |
maji ochranu rafku , coz se vyber pneu o dost zmensil  . zatím spokojenost , jen na vode to neni zadna hitparada (nemam odvahu jed rychleji ) . na suchu skvele. doufam , ze budu mile prekvapen s vydrzi  |
| Martin 2+
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
4500 [km] |
Na automobilu: |
Ford Escort XR3i 130hp |
Rozměr: |
195/50R15 |
Styl jízdy: |
agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
P6 Cinturato, ER300 |
Po této pneumatice si koupím: |
RE002 nebo V12 Evo, případně S1 Evo |
Komentář: |
Tyhle gumy jsem koupil jako UHP (Ultra High Performance).
Za sucha parádně drží a po ohřátí jsou pěkně progresivní. Krásně se dá předvídat grip na limitu a osobně jsem si nimi za sucha velmi spokojen. Na mokru drží podobně jak ER300, ale snadno se na mokro sklouznou. Čím chladněji je, tím méně mají gripu a je potřeba je brát jako sportovní pneu než na běžnou jízdu. Výdrž je poměrně malá, protože mají měkkou směs, což je to vykoupeno přilnavostí, jakou disponují.
Při mém stylu jízdy jim dávám max 10t. km a navíc občasné řádění na okruhu jim taky životnosti zrovna nepřidá
|
|
Dědek v klobouku 3+
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
7000 [km] |
Na automobilu: |
BMW 330i |
Rozměr: |
225/45R17 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
Pirelli P Zero Rosso |
Po této pneumatice si koupím: |
Bridgestone Potenza RE050 |
Komentář: |
Není důvod si toto pneu kupovat a to i když není vyloženě špatné.
Má jít o sportovní pneumatiku, která na okreskové riskování s tuněnou Oktávkou či Golfíkem asi stačí, ale na limitu - tedy na okruhu, se rychle ukáže jak špatnou má přilnavost při bočním zatížení. Na limitu jednoduše zoufale nedrží v zatáčkách. Na předních kolech kvílý a hrne se ven ze zatáčky i u přetáčivé zadokolky. Ve srovnání s konkurencí je tedy dost podprůměrná.
A pokud nechcete jezdit sportovně, tak není důvod ji pořizovat. Poměrně rychle se opotřebovává, navyšuje spotřebu a asi nepatří k nejtišším. |
|