Bridgestone Turanza ER300 RFT
Celkem příspěvků: 3
Jarouš 1
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
15000 [km] |
Na automobilu: |
peugeot 207sw |
Rozměr: |
205/55R16 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
goodyear |
Po této pneumatice si koupím: |
opět Bridgestone e300 |
Komentář: |
Maximálně spojený. Mohu jen doporučit. |
| Hany 1
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
15000 [km] |
Na automobilu: |
f f ll |
Rozměr: |
205/55R16 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
terén, město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
michelinka nevímm označení |
Komentář: |
Mohu jen doporučit, |
|
Dc34 1
Chování na suchu: |
|
Chování na mokru: |
|
Pohodlí při jízdě: |
|
Hlučnost: |
|
Vzhled: |
|
Výdrž: |
|
Momentálně najeto: |
5500 [km] |
Na automobilu: |
Škoda Octavia I 1,9 TDI |
Rozměr: |
205/55R16 |
Styl jízdy: |
mírný i agresivní |
Jízda |
město i dálnice |
Předešlá pneumatika: |
Bridgestone Turanza ER300 |
Komentář: |
Před těmito runflaty jsem jezdil klasické Turanty ER300 a překvapilo mě, jaký je mezi nimi rozdíl. Předně, díky tomu, že jsou RFT těžší, spotřeba s nimi je o ca. 0,6l - litr vyšší, podle způsobu jízdy. Jejich váha má také, i když minimálně znatelný, vliv na rozjezdy. Samozřejmostí je tvrdší jízda a je znát téměř každá díra (žádná hrůza). Tím ale negativa končí, protože jízda s Turanzou RFT je o dost citlivější, zatáčky se řežou samy, gumy jdou v zatáčkách až na samou mez bez náznaku hluku a ztráty adheze. Prostě sedí jak přibitý 
Gumy nedělají rozdíl mezi suchem a vodou, drží tak jako tak. Ještě mě napadá jedna věc - jsou celkem citlivé na pře/podhuštění (nevědomky jsem měl na zadku podhuštěné a sjely se mi celkem rychle hrany...).
Bridgestone Turanza ER300 RFT, stejně jako ER300, rozhodně doporučuju. |
|
Bridgestone