UPOZORNĚNÍ: Ve dnech 19.2.2018 až 23.2.2018 bude pneuservis v Novém Jičíně uzavřen - dovolená. E-shop funguje bez omezení. Děkujeme za pochopení.
Přihlášení  |  Registrace
Má objednávka
Pneumatiky za rozumné ceny.
Pneumatiky
Disky & Komplety
Obsah košíku:
- prázdný -

Matador MP 43 Aquilla EVO

Celkem příspěvků: 26
  Přidat zkušenosti s pneumatikou Matador MP 43 Aquilla EVO
  Pneumatiky Matador MP 43 Aquilla EVO nabízíme v následujících rozměrech
  Hodnocení pneumatik - přehled
1-20   21-26  
JaXmi
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
10000 [km]
Na automobilu:
Citroën Xantia 1.8 16V
Rozměr:
205/60R15
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Po této pneumatice si koupím:
Chtěl bych opět tyto
Komentář:
Tyto pneu se mi zatím zdají perfektní, kupoval jsem je s kolama, za tu dobu co je mám se sjely tak o 2mm, takže výdrž nebude nijak extrémní, ale špatná také ne... v zatáčkách zatím neuklouzly a nic podobného, nejlepší jsou na vodě - jakákoliv kaluž a ani nevíte že ji projedete... a to mají vzorek ani ne 5mm... hlučnost pneu je dobrá, samozřejmě záleží na povrchu...
Antic89
2-
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
30-40 000 [km]
Na automobilu:
Passat
Rozměr:
195/65R15
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Conntinental,Michelin,Pirelli atd
Po této pneumatice si koupím:
Goodyear
Komentář:
s touto pneu mam cca 2 rocnu skusenost.Napisem to sem hned a bez okolkov.BOL SOM SNOU NESPOKOJNY!ale za tiepeniaze clovek nic lepsie cakat nemohol.auto plavalo (ma slabe bocnice)na vode si chodilo kde chcelo,po roku mi 2 praskly po celom obvode!!nakoniec som ich predal.AK MOZEM PORADIT TAK RACEJ BARUM nez matador
Pallo
2
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
-
Maximální výdrž:
15.000 - 20.000 [km]
Na automobilu:
mazda 626 2.0 HP
Rozměr:
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Po této pneumatice si koupím:
nexen n2000
Komentář:
používané dve letné sezóny a koniec životnosti, dezén ani nie z polovice zodratý a pneumatiky sa začali správať divne: urobili sa bubliny alebo nejakým spôsobom zmenili tvar, už pri rozbiehaní auto som to cítil a pri vyšších rýchlostiach triaslo volantom, ktorý bol počas rýchlejších aj pomalších jazdách natočený, myslel som si, že je to vecou geometrie, ale mýlil som sa, toto všetko po cca od 20000 do 25000km...asi jediné pozitívum podľa mojich skúseností je celkom fajn spotreba paliva.
CCXR
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
10000 [km]
Na automobilu:
Nissan Primera
Rozměr:
205/50R16
Styl jízdy:
mírný
Jízda
město i dálnice
Komentář:
Harry
3+
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
8000 [km]
Maximální výdrž:
20.000 - 25.000 [km]
Na automobilu:
Ford Focus mk1
Rozměr:
195/55R15
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Barum
Po této pneumatice si koupím:
Maxxis
Komentář:
Tak pánové a dámy.. Měl jsem možnost si odzkoušet jednu a půl sezóny tydle gumy. Jde o nevyváženou pneumatiku, při dlouhých cestách má tendence zvláčnět. Pokud po 30 Km chcete zatočit, tak to udělá nedobrovolně a to i při lehkém vybočení. Na krátkých trasách - OK. Jediná věc proč jsem ty pneumatiky nechal byla voda. Na vodě pneu fungují dobře, ale to je dáno tvarem dezénu. Výdrž je taky mizerná. Dovolím si srovnat Barum a Matador za identické. Příští pneu Maxxis, měl jsem a koupím zase.
Subarista
3+
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
15000 [km]
Maximální výdrž:
10.000 - 15.000 [km]
Na automobilu:
Subaru Outback
Rozměr:
Styl jízdy:
mírný
Jízda
terén, město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Michelin
Po této pneumatice si koupím:
Michelin
Komentář:
Nic moc, pouze design pěkný, ostatní vlastnosti stojí za starou belu...
1-20   21-26  
Matador

Matador MP 43 Aquilla EVO

Matador MP 43 Aquilla EVO
Nová pneumatika MP 43 Aquilla Evo je výrazně vylepšená oproti svému předchůdci MP 41 Aquilla, pokud jde o životnost, komfort a zvláště o hluk v interiéru vozu, při současném zachování všech dobrých vlastností MP 41. Dokazují to také výsledky porovnávacího testování těchto dvou dezénových řad zároveň s dalšími dvěma dezény předních světových výrobců. Výsledky jízdních zkoušek a zkoušek hlučnosti ukazují, že Matador MP 43 Aquilla Evo je plně porovnatelný, a v některých charakteristikách dokonce lepší, než produkty největších světových výrobců pneumatik.

MP 43 je nový letní HIGH PERFORMANCE plášť MATADOR, určený pro zákazníky jezdící ve výkonných a komfortních vozech. Obchodní název AQUILLA EVO naznačuje podobné rysy této pneumatiky jako má její předchůdce MP 41 AQUILLA, zvláště pokud jde o sportovní ladění a směrový dezén pláště. V porovnání s pláštěm MP 41 se však nový dezén vyznačuje výrazně vyšším komfortem, zvláště akustickým. Rovněž se může pochlubit dlouhou životností, při současném zachování velmi vysoké úrovně ostatních vlastností.

POUŽITÍ PNEUMATIKY MP 43 AQUILLA EVO:
>> Pneumatika MP 43 AQUILLA EVO je určena pro majitele rychlých vozů střední, vyšší střední a luxusní třídy. Oslovuje skupinu zákazníků, kteří dávají přednost sportovnímu stylu jízdy, který od pneumatik vyžaduje vysokou bezpečnost na mokrém i suchém povrchu vozovky, a ocení také pohodlí i při velmi vysokých rychlostech, vynikající ovladatelnost vozu, krátkou brzdnou dráhu a vynikající odolnost vůči aquaplaningu – to vše při zachování vysoké úrovně pohodlí jízdy a velmi dobrém kilometrovém výkonu pneumatiky. MP 43 AQUILLA EVO uspokojí i nejnáročnějšího zákazníka. Tomu odpovídá i její zařazení mezi pneumatiky HP – HIGH PERFORMANCE. Bude vyráběna v rychlostních kategoriích do 210, 240 a 270 km/h.

CHARAKTERISTIKA DEZÉNU:
>> Dezén MP 43 je tvořen stabilnějšími ramenními bloky, které zajišťují vyšší výkony v handlingu i při maximálních rychlostech, a podporují tím sportovní charakter dezénu. Vnitřní část je koncipována s šípovými drážkami, které zabezpečují odvod vody ze středové zóny. Toto uspořádání zlepšuje kontakt s vozovkou na mokrých površích, a tím umožňuje bezpečný přenos hnacích i brzdných sil motoru. EVO jako EVOlUCE

INOVAČNÍ PRVKY POUŽITÉ U MP 43 AQUILLA EVO:
>> hlučnost je optimalizována samostatně pro tři zóny dezénu; spolu s optimálním střídáním variabilních šířek bloků se podařilo výrazně zvýšit komfort pláště a dosáhnout tichého a klidného odvalování
>> u pláště je použita nová generace ekologické běhounové směsi s velmi nízkým valivým odporem (směs s HD SILICA), která kromě zvýšení adheze k vozovce přináší podstatné zvýšení životnosti pláště a zároveň snižuje zatížení životního prostředí použitím nízkoaromatických olejů (HAO FREE)
>> inovační je i provedení bočnice, která je řešena novým plastickým způsobem a nabízí zákazníkovi prvky, které ho informujío průběhu životnosti a o pozici pneumatiky na vozidle
Pracovní dny (Po-Pá): 7:30 - 18:00 hod
+420 910 112 483
O2:
+420 725 770 511
T-Mobile:
+420 734 820 573
Vodafone:
+420 777 811 797
Obecné dotazy, zjišťování dostupnosti:
Obecné dotazy, zjišťování dostupnosti
Dotazy týkající se objednávek:
Dotazy týkající se objednávek
Reklamace:
Reklamace
Stornování objednávek:
Stornování objednávek

výměna odkazů, výměna odkazů 2