UPOZORNĚNÍ: Ve dnech 19.2.2018 až 23.2.2018 bude pneuservis v Novém Jičíně uzavřen - dovolená. E-shop funguje bez omezení. Děkujeme za pochopení.
Přihlášení  |  Registrace
Má objednávka
Pneumatiky za rozumné ceny.
Pneumatiky
Disky & Komplety
Obsah košíku:
- prázdný -

Goodyear Ultra Grip 7+

Celkem příspěvků: 84
  Přidat zkušenosti s pneumatikou Goodyear Ultra Grip 7+
  Pneumatiky Goodyear Ultra Grip 7+ nabízíme v následujících rozměrech
  Hodnocení pneumatik - přehled
1-20   21-40   41-60   61-80   81-84  
Popi
1-
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
5000 [km]
Na automobilu:
Fiat Stilo 1.9JTD
Rozměr:
195/65R15
Styl jízdy:
agresivní
Jízda
terén, město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Conti TS810
Po této pneumatice si koupím:
GoodYear
Komentář:
Výborná pneumatika za neuvěřitelně nízkou cenu. Vyzkoušel jsem ji na sněhu, vodě, ledu i blátě a mohu jen pochválit. Výdrž zatím měřím. Je trošku hlučná, ale která zimní guma ne že?! Rozhodně ale při jízdě nevyrušuje. Kdybych vybíral znovu, jdu zase do GoodYear. Váhal jsem ještě mezi TS830 která by měla být na sněhu ještě lepší, ale většinu zimy je tu na Jižní Moravě bez sněhu a nebo břečka, takže na mokru vede UG7+.
Alda
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
-
Na automobilu:
Škoda octavia
Rozměr:
Styl jízdy:
mírný
Jízda
pouze město
Komentář:
super pneu, neznam kopca ktereho bych nevyjel.doporucuji.
Slanda
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
-
Na automobilu:
Almera Tino 2,2 dCi 100 kW
Rozměr:
185/65R15
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Komentář:
Koupil jsem již na autě, nevím kolik mají najeto, ale koupím je znovu, na sněhu drží i při 90 km rychlosti, jsou mírně hlučné za sucha, mají oskákané hrany, je to asi stylem jízdy minulého majitele Nedávno jsem vyjížděl krpál jak sv..ě, samý led se sněhem a ok. Mírní problém je boční držení na sněhu v zatáčkách, ale přizpůsobením rychlosti jsou ok.
Jarda
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
6.000 [km]
Na automobilu:
Fabia
Rozměr:
185/60R15
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Barum Polaris 2
Po této pneumatice si koupím:
Goodvear UG 7+
Komentář:
Proti Polarisům nesrovnatelně lepší. Mohu všem jen doporučit. Prostě super a to nemluvím o ceně, která je vzhledem ke kvalitě nízká.
Country
2+
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
14000 [km]
Maximální výdrž:
10.000 - 15.000 [km]
Na automobilu:
Mazda
Rozměr:
195/60R15
Styl jízdy:
mírný
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
UG7
Po této pneumatice si koupím:
nevím
Komentář:
Haaantr
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
3000 [km]
Na automobilu:
Ford Focus combi
Rozměr:
185/65R14
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
terén, město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Pirelli Snow Control
Po této pneumatice si koupím:
UG 7+
Komentář:
Skvělé gumy. Sám sem nečekal, že budou tak perfektně držet. Tam kde známé fabie s barumama drcla na ledovce do sněhové muldy, já zastavil jakoby tam nic nebylo.
Hrabač
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
8000 [km]
Na automobilu:
VW PASSAT 1,9 TDI SYNCRO
Rozměr:
195/65R15
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
terén i město
Předešlá pneumatika:
Barum Polaris šit
Po této pneumatice si koupím:
UG 7+ a nic jiného už
Komentář:
Nic dlouhého psát nebudu. Není asi lepší pneumatika v současné nabídce, v romhle rozměru a v téhle dětské kategorii. K předešlým pneu - jak koncern Continental může pustit do světa takový šit a dělat Barumu ostudu. Ani ne v polovině opotřebebí začalo v blocích mizet prořezání lamel. Tudíž pneu začaly být v zimě nefunkční a hlavně nebezpečné!. Hanba Barumu, už nikdy více.
Pilott
2+
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
-
Na automobilu:
Vw Golf IV TDI 150PS/330Nm
Rozměr:
195/65R15
Styl jízdy:
agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Dunlop SP Winter Sport 3D
Po této pneumatice si koupím:
Dunlop SP Winter Sport 3D
Komentář:
Tato pneu na suchu drží skvěle a má velkou kilometrovou výdrž. Na mokru opět skvělá. A hlavní disciplína sníh je zklamání. Na trakci v přímém směru docela ujde,na brdění je dobrá. Ale hlavní propadák je při svižnějsím projetí zatáčky,kdy máte volant v rejdu a přidáte trošku plynu a najednou nezatáčíte (mám předokolku),ale jedete rovně. To samé když jste rychlejší na nájezdu do zatáčky. Jeden uživatel tento problém tu už psal . Předchozí pneu Dunlop SP Winter Sport 3D byli mnohem lepší,ale více se sjížděli.
Matrtas
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
22000 [km]
Maximální výdrž:
35.000 - 40.000 [km]
Na automobilu:
Honda CRV
Rozměr:
225/65R17
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
terén, město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Goodyear
Po této pneumatice si koupím:
Michelin PA4
Komentář:
Parádní gumy.Vyjedou všude....Spokojenost!! No problema...
Orel
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
18000 [km]
Maximální výdrž:
45.000 - 50.000 [km]
Na automobilu:
Kia Ceed
Rozměr:
205/55R16
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Michelin PA3
Po této pneumatice si koupím:
Michelin PA4
Komentář:
Výborné gumy.Žádná kritika.Nejlepší co jsem měl..Jen se trochu víc ojíždí než Micheliny..Ale jen o ždibec...Výborná koupě.
Zdeněk
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
asi 40.000 [km]
Maximální výdrž:
40.000 - 45.000 [km]
Na automobilu:
Felicia
Rozměr:
165/70R13
Styl jízdy:
mírný
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Kleber
Po této pneumatice si koupím:
Fulda Kristall Montero 3
Komentář:
Zkušenost udávám pro UG7, novější UG7+ má snad být ještě lepší. Co napsat, pneumatika je jednoznačně výborná, na sněhu, suchu i na mokru. Na silnici na ledovce, po níž se nedalo jít pěšky, se držela skvěle, samozřejmě při opatrné jízdě. Oproti všem předešlým je znatelně lepší ve všech ohledech. Dá se říct, že za celou dobu provozu ani jednou nezklamala. Snad jediné, že v uježděném sněhu v zatáčkách mívala snahu vyjet ze stopy. Letos UG dosloužily, pro změnu jsem koupil Fuldy. V testech se umístily velice dobře a jsou levnější. Pak dám vědět, jestli jsem udělal dobře.
Karel1008
2+
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
5000 [km]
Maximální výdrž:
10.000 - 15.000 [km]
Na automobilu:
ford coswort
Rozměr:
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
terén, město i dálnice
Předešlá pneumatika:
barum polaris
Po této pneumatice si koupím:
dunlop winterstar nebo firestone evo2
Komentář:
Žatmen
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
21 000 [km]
Na automobilu:
Felicia combi diesel
Rozměr:
165/70R13
Styl jízdy:
mírný
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Barum Polaris(tragédis) 2 , Dunlop Wintersport :o/
Po této pneumatice si koupím:
ULTRAGRIP forever !
Komentář:
3 zimní sezony, 21 000 km, pouze na přední nápravě, zbytek vzorku 4.5 mm. Bezkonkurenční pneumatika, ani jednou se mi během třech zim na Vysočině nepodařilo někde se nerozjet nebo něco nevyjet. Na ledě překvapivě dobrá adheze. Zasněžené \"krpály\" vyjeté z místa bez rozjezdu. Nyní mám již UG 8. Pneu jsem po celou dobu měl pouze na přední nápravě, což snížilo životnost. Naftová Felicie na značně přetíženej předek oproti zadní nápravě (na zadku měli Savy Eskimo po stejné kilometráži stále 6,5mm) Domnívám se, že při prohazování mezi nápravami by do zákonných 4 mm najela celá sada tak 35 000 km. Ale brutálních 47 kW pneumatiky taky dost šetřilo. No a nyní již svištím na UG 8 a je vidět, že zima se jich bojí a je někde zalezlá Takže se o nich rozepíšu jindy a jinde.
Pierro
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
-
Na automobilu:
Renault Scenic 2
Rozměr:
Styl jízdy:
mírný
Jízda
pouze město
Komentář:
Chtel bych se zeptat co znamena v tom oznaceni pneumatiky cislo 91?! Jinak vase recenze me presvedcily o koupi. Diky
Pajus
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
25000 [km]
Na automobilu:
Toyota Corolla 1.4 E11
Rozměr:
175/65R14
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
terén i město
Předešlá pneumatika:
Hankook
Po této pneumatice si koupím:
UG7+
Komentář:
jezdím s ní celoročně od 11/2010 doteď a přemýšlím jestli ještě risknout další zimu nebo měnit nikdy jsem nebyl tak jistý při jízdě jako s touto gumou, ať v zimě nebo vlétě, ostré zatáčky drží perfektně, v zimě jen nadávám na pomalé řidiče protože i předjíždění v tom marastu mě nedělá žádné problémy a můžu se na gumy spolehnout na léto nebyl čas přezout ale jezdí se mi na nich tak dobře, že jsem je nechtěl měnit za jiné a raději sjedu 2 sezóny na gumách které nejsou zteřelé a staré a pak koupím nvovou sadu než mít kdovíjak staré 2 sady pneumatik druhou zimu jsem vjel na rovince po suché vozovce na hodně zledovatělý úsek se silným bočním větrem, trochu to proklouzlo s náběrem na hodiny, ale gumy to po pár metrech srovnaly. na sněhu super, jen vzpomínám na to jak jsem v minulosti s barum polaris vozil ještě v kufru lopatku a pytel s pískem abych si pod koly udělal rozjezdovou dráhu snad si udrží prvenství i UG8
Áda
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
40000 [km]
Maximální výdrž:
35.000 - 40.000 [km]
Na automobilu:
Mitsubishi Galant, Citroen Xantia
Rozměr:
195/60R15
Styl jízdy:
agresivní
Jízda
terén, město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Barum Polairs 2, UG7
Po této pneumatice si koupím:
UG7+ / UG8 / kdoví, co bude..
Komentář:
Bezkonkurenčně nejlepší guma na trhu, co se týče přilnavosti, se kterou jsem měl tuy čest jezdit. Verzi UG7 jsem měl 4 roku na voze Citroen Xantia 1.8i 16v. Byla na autě v zimě, v létě (!!!) a při mírném stylu jízdy se sjela až po 6 letech vytrvalého neustálého provozu. Zadní gumy jsou na autě stále, vepředu jsou teď na zkoušku nové UG8. Klobouk dolů. Nutno podotknout - celou dobu byla na dotek měkká a na mokru neklouzala. Nyní, na Mitsubishi Galant V 2.0 V6-24 odjeta sezóna. Jízda břečkou, sněhem, jak čerstvým i uježděným, vše bez problémů. I výlety do zimních českých hor (Beskydy, Krkonoše) bez nutnosti použít řetězy (patří k tomu i objíždění méně šťastných motoristů, co v kopci n aledových cestách řetězy nasazovali a pak těžkou nohou frézovali do do té doby krásného sněhu rýhy jak při hluboké orbě...), rozjezdy do kopce i na zasněžených površích... vše v pohodě. Je to až neuvěřitelné. Samozřejmě, v těchto chvílích to chce lehkou nohu a ne na tom stát a čekat, až se to vyhrabe samo.. Někomu může vadit, že pneu je měkčí - při zatáčení je to jak v pohodlných francouzských autech: prvně volant, chvilku nic, pak zkoupnutí, chvilku nic, pak se teprv zatáčí. Ale zímní jízda není o tvrdém podvozku, ale o tom, aby se to neutrhlo. A v této disciplíně neznám lepší gumu.
Slanda
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
8000 [km]
Na automobilu:
Nissan Almera tino 2,2 dCi
Rozměr:
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
UG7
Po této pneumatice si koupím:
UG7+,8
Komentář:
Mel jsem 7, teď mám 7+, otcovi jsem pořídil 8. Povedené modeli. V rozměru 195 jsou super, mám zkušenost např. s polaris 3, hankok, oproti tomu jsou GY uplně jinde, co se týká prokluzu, brždění, držení srtopy, prostě paráda. U komentářů chybí datum připsání recenze, ale jak píše borec, že měl na pneu z roku 2008 boule, tak se není čemu divit, optimální doba použití je 3 roky, pak puchří, záleží také na uskladnění, mohl je předchozí řidič poškodit o obrubník, a hlavně, zkoušt v zimě 190 je magořina
Kolda1976
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
48000 [km]
Maximální výdrž:
55.000 - 60.000 [km]
Na automobilu:
Audi A4
Rozměr:
195/65R15
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
Hankook
Po této pneumatice si koupím:
chtěl jsem zkusit Continentaly,ale asi půjdu znovu do nich...
Komentář:
Neo
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
5000 [km]
Na automobilu:
Fabia 1.2 htp
Rozměr:
175/65R14
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
matador
Po této pneumatice si koupím:
Goodyear Ultra Grip 7+
Komentář:
Zdravím,nemají žádnou chybu a to mam zkušenosti ze Šumavy,mohu jen doporučit
Neo
1
Chování na suchu:
Chování na mokru:
Chování na sněhu:
Chování na ledě:
Pohodlí při jízdě:
Hlučnost:
Vzhled:
Výdrž:
Momentálně najeto:
5000 [km]
Na automobilu:
Fabia 1.2 htp
Rozměr:
175/65R14
Styl jízdy:
mírný i agresivní
Jízda
město i dálnice
Předešlá pneumatika:
matador
Po této pneumatice si koupím:
Goodyear Ultra Grip 7+
Komentář:
Zdravím,nemají žádnou chybu a to mam zkušenosti ze Šumavy,mohu jen doporučit
1-20   21-40   41-60   61-80   81-84  
Goodyear

Goodyear Ultra Grip 7+

Goodyear Ultra Grip 7+
Konstrukce UltraGrip 7 obsahuje inovativní technologie umožňující bezpečnější jízdu v zimních podmínkách. UltraGrip 7+ má zlepšenou směs a vnitřní konstrukci pneumatiky. Díky tomuto vylepšení dosahuje UG7+ v testech ještě lepších jizdních vlastností. Dezén UG7+ je totožný s UG7. 3D lamely - výborná ovladatelnost za všech zimních podmínek, na suché i mokré vozovce Optimalizované rozložení dezénu - komfortní jízda Dezén ve tvaru "V" - zvětšená trakce na sněhu a ovladatelnost, také výborná odolnost proti vzniku aquaplaningu na vodě i břečce Nejnovější technologie míchání směsi běhounu - vynikající přilnavost na sněhu, ledu a mokrých silnicích
Pracovní dny (Po-Pá): 7:30 - 18:00 hod
+420 910 112 483
O2:
+420 725 770 511
T-Mobile:
+420 734 820 573
Vodafone:
+420 777 811 797
Obecné dotazy, zjišťování dostupnosti:
Obecné dotazy, zjišťování dostupnosti
Dotazy týkající se objednávek:
Dotazy týkající se objednávek
Reklamace:
Reklamace
Stornování objednávek:
Stornování objednávek

výměna odkazů, výměna odkazů 2